cinta hatiku

Tuesday, 9 October 2012

insyaallah 1 hari nanti..

                                ASSALAMUALAIKUM....

hari nie asa nak update tentang hal nie..walaupon ramai dh yang tegur n doakan..termasuk la family,kawan-kawan n awak..
ilah belum terbuka hati nak pakai tudung..nak pakai kena ikhlaz n betul-betul terbuka aty bukan syok-syok nak pakai sebab berfesyen..ilah harap semua doakan ilah k..
hati nie teringin sangat nak pakai tapi belum bersedia..
bila keluar pegi kedai yang keseluruhan pekerjanya bertudung..diri nie rasa terpencil,malu..insyaallah satu hari nanti..korang doakan..

Ya Allah kau bukakan la hati nie untuk menutup aurat yang selama ini ku buka dan dilihat oleh bukan muhrim ku..aminnnn



3 luahan hati korang:

Syaza Syahira said...

salam,
Sya pn asal bknnya brtudung..msa skolah dulu la..tp 1 day, abah tegur, knp xpkai tudung?da besar,kan? mula2 hati panas jugak sbb malu.dlu xde tdung mcm skrg, sarung je.Sya amek initiatif utk gosok tudung bawal n sgkut je kt blik.slo2 Sya cuba buat selamba pakai tudung bila kua.pd mulanya sj2.tp bla 1 day, Sya kua umah utk ke kdai yg xjauh pun dr umah, sya rsa lain bla xpkai tdung.rsa malu tu dtg sndri. Alhamdulillah smpai skrg dan InsyaAllah,smpai bila2..mulakan dgn prlahan,pasti ati itu trbuka dgn sndiri sbb Allah sygkan umat yg ingin brubah kpd kebaikan~ =)

nana kamarul said...

Semoga cepat terbuka hati. Aminnn :)

ilah fadhilah said...

syaza syahirah: terima ksih ats cadangan..insyaallah..

nana kamarul: amin...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Kekal Ilah Fadhilah. Protected Reserved.