cinta hatiku

Tuesday 13 December 2011

Perlukah Aku Mengalah

                     Assalamualaikum...


Menitis lagi airmata ini....
Mengapa perlu lagi airmata ini mencurahi pipiku...????
Bukankah aku sudah penat menangis..???
Bukankah hatiku sudah kebal dengan kesedihan..???
  tetapi hari ini aku kalah lagi...
Diriku masih ada sisa-sisa yang sentiasa membuat diriku
   rapuh...
Mengapa aku begitu sinonim dengan airmata,kesedihan
   & kekalahan...???
Perlukah aku sentiasa mengalah demi kebahagian orang    lain...???
tetapi hati ini bagaimana??? Aku juga ingin menikmati
  hidup ini...
Tetapi kenapa terlalu banyak tetapi...
Dan aku terpaksa mengalah demi melihat kebahagian orang lain...:'(


#mood jiwang sedih#
huhuhuhu...
pernah ase mcm nie???skitkn..???

0 luahan hati korang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Kekal Ilah Fadhilah. Protected Reserved.